15. března 2020

Folding@home podruhé


   Před nedávnem jsem zde psal o tom, jak každý z nás může podpořit boj proti koronaviru díky projektu foldingathome.org. Popsal jsem při tom pouze základní webové rozhraní. Ve skutečnosti můžete pracovat ještě s "programy" FAHViewer a FAHControl. Zmiňuji je zde pro případné zájemce, kteří by se s nimi chtěli zaobírat. Mě samotnému to přijde pohodlnější než webové rozhraní. Ještě bych chtěl tyto dva "programy" ve zkratce popsat. FAHControl vlastně zastupuje webové rozhraní s tím, že nabízí mnoho dalších nastavení, FAHViewer by měl být schopen nějakým způsobem znázornit vypočítané proteiny, ale přijde mi ještě docela nefunkční, neboť nechává spoustu políček nevyplněných a vlastně ani nevím, co za protein by měl zobrazovat.

FAHControl
FAHViewer
   Tento článek měl být pouze takovým upozorněním. Pokud by někdo chtěl, může mě klidně doplnit.
Nejsem žádný biolog a ani angličtinář, tak to prosím berte s rezervou.
Předem se všem omlouvám za možné pravopisné a slohové chyby.

   Děkuji Vám za pozornost a doufám, že si přečtete i další článek.




Žádné komentáře:

Okomentovat