21. března 2020

Kryptoměny: Jak získat vlastní pidikousíček toho digitálního zlata?


   Zdravím Vás u dalšího článku. Dnes si řekneme, jak získat nějaké to malé množství kryptoměn k odzkoušení, jak to vlastně funguje.

   Varování: V tomto článku předpokládáme, že do kryptoměn zatím nechcete investovat žádné peníze a ani nemáte výkonný hardware. Předpokládejme, že třeba máte jenom nějaký notebook na surfování po netu. Pamatujte, že své osobní informace by jste měli sdělovat pouze důvěryhodným stránkám. Rovněž nestahujte žádné podezřelé soubory ani software. Nenesu zodpovědnost za jakoukoliv újmu způsobenou čtením mích stránek!!!

   Na následující řádcích Vám doporučím nějaké stránky, na kterých Vám dají trochu kryptoměn. Některé Vám je dají za proklikání reklamami (to jsou potom takzvané klikačky nebo faucety), jiné Vás zase odmění za propůjčení výpočetního výkonu svého počítače. Budu uvádět stránky,  u kterých mám již ověřeno, že vyplácí, nebo které právě zkouším. Skutečnost, jestli jsem je již ověřil budu uvádět dále.

1. Coinpot

   Coinpot je taková mikropeněženka pro kryptoměny bitcoin, bitcoin cash, litecoin, dogecoin a dash. Součástí této peněženky je i několik hazardních her, které rozhodně nedoporučuji hrát!!! Možná se teď ptáte, kde na tu peněženku teda dostanete ty kryptoměny? Odpověď je jednoduchá. Součástí celého ekosystému jsou totiž ještě faucety, které můžete odklikávat. Jsou to stránky jako moonbitcoin, moon bitcoin.cash, moonlitecoin, moondogecoin a moondash. Navíc můžete na stránce své mikropeněženky najít challenge, které můžete plnit. Challenge většinou spočívají v co největším počtu výběru faucetů za daný časový úsek. Při výběru z faucetu ještě krom dané kryptoměny dostáváte tokeny. Ty můžete používat právě v hazardních hrách. Já je však doporučuji vyměnit za kryptoměny, což je asi poslední věc, kterou jsem nezmínil. V peněžence můžete kryptoměny směňovat. 

Upozorňuji, že i když je coinpot peněženka, neměli byste si tam posílat žádné kryptoměny, které chcete dále používat. Pokud na této stránce získáte nějaké množství kryptoměn, které by jste chtěli dále zachovat, doporučuji jej zaslat na nějakou legitimní peněženku.

Tuto stránku jsem osobně vyzkoušel a vyplácí.






2. Cryptotab

   Cryptotab je služba, která využije výkonu procesoru vašeho počítače a následně Vás za to odmění nějakou tou trochou bitcoinu. Jak toho tedy dosáhnout? Jednoduše si stáhnete jejich prohlížeč, který má implementovanou tuto funkci. Samotný prohlížeč používat můžete nebo nemusíte. Já jej třeba nepoužívám, protože se mi úplně nelíbí jeho vzhled. Ale pokud ho budete při surfování používat, tak jej budete mít na popředí a aplikace bude mít přístup k vyššímu výkonu Vašeho procesoru a Vy získáte více bitcoinu. Po stažení aplikace se stačí přihlásit a rozkliknout ikonku s písmenem c, která se nachází v horní liště. Zde si již jen aktivujete těžbu (Tak se říká tomu, když používáte výpočetní výkon počítače k získávání kryptoměn. Jak to funguje si možná povíme někdy příště.). Já navrhuji ji používat jen na poloviční výkon, abyste moc nezatěžovali procesor a jeho výkon Vám potom nechyběl. Na Vašem procesoru se ve skutečnosti těží kryptoměna monero, Vy však dostáváte odměnu v bitcoinu. Součástí služby je i relativně rozsáhlý referral program a další funkce jako například zkracovač url linků. Rovněž mají docela nízké minimum výběru. Je to  0.00001 BTC, což mi přijde reálné získat i s dost slabým počítačem.

Tuto službu zatím testuji. Již se blížím k minimu pro výběr, až osobně ověřím, že vyplácí, tak to zde připíši. Nicméně hodně lidí v recenzích potvrzuje, že služba opravdu vyplácí.

Aktualizace: Mám tady žhavou novinku a to je ta, že mi cryptotab asi před dvaceti minutami vyplatil. Takže se nebojte, je ověřený přímo mnou. :-)






3. Eobot

   Eobot je služba, která je určena pro takzvaný "cloud minig", kdy si pronajmete výkon Vy u někoho jiného. Takže se může zdát, že zde tato služba nepatří, avšak ještě do nedávna se na ní vyskytoval každodenní faucet, který Vám daroval malé množství toho, co právě těžíte. Já zde tuto službu stále uvádím, protože dává dárečky k narozeninám (V podobě kryptoměn samozřejmě). 😊  A pokud budete tyto dárečky pečlivě sbírat, tak se možná za nějakých 30 let dostanete na minimum pro výběr.😅
Teď jsem si vzpomněl, že jsem dříve dostal nějaký jejich výkon zdarma při registraci, ale jak to funguje teď opravdu nevím.





Ještě bych chtěl upozornit, že v odkazech jsou mé referral linky. Nebojte se, Vám to nic nevezme a mě to podpoří. Pokud mě tedy chcete podpořit, prosím registrujte se přes mé odkazy. Děkuji.

Děkuji za přečtení tohoto článku a omlouvám se za možné pravopisné a slohové chyby. Nebojte se  na ně zdvořile upozornit.
Doufám, že si přečtete i další mé články.

Žijte dlouho a blaze!!!





4 komentáře:

  1. Mě by zajímalo, jestli se ještě pořád vyplatí investovat do kryptoměn. Část peněz jsem dal na investice přes Julu platformu a investuju do půjček. Mám zaručené pravidelné splátky, takže vím, že mi každý měsíc přijdou peníze na účet. Co vím, tak u těch kryptoměn je to nejisté a hlavně tam existuje i riziko, že bych o peníze přišel a to mě upřímně trochu děsí...

    OdpovědětVymazat
  2. Četl jsem o tom poměrně dost věcí a přijde mi, že BTC a celkově krypto prostě není dostatečně stabilní na to, aby do toho investovali takoví ti běžní investoři, kteří jsou vyplašení z toho, že je velká inflace a nemá s tím zkušenost. To si myslím, že v tomhle ohledu se mnohem více vyplatí třeba Zonky a celkově prostě investice přes tuhle platformu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já to asi pořád stále nechápu. Jako vím, jak to zhruba funguje, ale nikde tam nevidím tu jistotu, že to jednoho dne nepraskne a já budu mínus X desítek tisíc, které jsem do toho nainvestoval. Jako to ten blockchain funguje jako nějaká bezpecnostni vlozka, která prostě zabrání tomu, aby mi na ty investice někdo sáhnul? Vím, že je tam nějaké riziko, ale prostě mi to přijde takové zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  4. Možnosti investování do kryptoaktiv nebo těžby se mohou stát zajímavou příležitostí pro diverzifikaci portfolia a generování dodatečných příjmů. Je ale důležité k téhle problematice přistupovat obezřetně a informovat se o všech rizicích. Podnikám už nějakou dobu a kryptoměny beru jen jako investici. Pro vylepšení viditelnosti svého podnikání jsem si nedávno objednala jednu speciální firmu.

    OdpovědětVymazat